Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kaczayiomka | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna K. adresC.K. zarejestrowany14.12.2006 @20:32:45 ostatnio na stronie13.03.2013 @18:11:56

I am BLUE SPECTRAL GALE.......... kosmiczna pralka....
...I'm going through changes...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://ilmeikkyys.blogspot.com/ Gadu-Gadu11966672
digarty16777215 komentarze1345 posty na forum4

komputer / sprzęt
ręka prawa i dłuto

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Qill    29.10.2009 @18:49:31
Ano :>
~sopo    25.10.2009 @11:02:47
dzięki
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
~Kempes    24.10.2009 @22:50:47
dzienks!
~qqkoko    23.10.2009 @17:43:08
co znaczy bardzo dobre bejbe ? :P
rewelacyjne jest przecież
się nie wyłamuj przecież same rewelacje są :P
_______
hakuna matata
!artursadlos    23.10.2009 @16:10:15
Yay!!! Dzięki!
_______




~cheeer    19.10.2009 @01:13:40
czesze mnie to okrutnie
dzięki
~qqkoko    13.10.2009 @00:12:45
_______
hakuna matata
~MarcinDabrowski    11.10.2009 @13:11:23
Dzięki! Pozdrawiam
~qqkoko    11.10.2009 @12:48:52
dzięki Asiu pozdrawiam gorąco
_______
hakuna matata
~JQb    02.10.2009 @00:01:07
miałas ich wiecej gdzie sie podziały?
~JQb    01.10.2009 @18:42:08
a gdzie reszta prac?
~hiehie    01.10.2009 @14:14:44
Pozwolę sobie poobserwować pozdrawiam
+Rybb    01.10.2009 @13:55:12
ko-kogo?
_______
Brainwashed
+Rybb    01.10.2009 @13:52:16
kogo?
_______
Brainwashed
~Habuhiah    22.09.2009 @09:50:46
starszego Bednarskiego, w wakacje tamtego roku zrobione
_______
mrau...
~vyktour    21.09.2009 @01:02:20
wykładzina dywanowa biurowa
~Habuhiah    20.09.2009 @16:24:58
ryby rulezzzzzz ;p
_______
mrau...
~vyktour    17.09.2009 @04:20:30
dotarli :D
~MarcinDabrowski    04.09.2009 @13:54:08
Dzięki i PZdR!
~hei    21.08.2009 @22:24:35
aha ;] pierwsze próby
+Rybb    04.08.2009 @06:53:56
nie tyle przerwa co praca wre na dwa etaty prawie, za okolo miesiac bede sie juz tylko z tego śmiał
_______
Brainwashed
~Habuhiah    02.08.2009 @12:08:58
obiecałam obiecałam mam nadzieję że nie będzie dużo kosztował ten kurs i też zdam ;P trzeba będzie to potem uczcić :D
_______
mrau...
~Habuhiah    01.08.2009 @17:24:22
a profilowe dawno robione, jeszcze w zimie - syn tego fotografa Bednarskiego mi je robił bo studiuje fotografie i potrzebował porobić foty na zaliczenie ;] ale dopiero teraz mi je przesłał na maila.
A ten wypad po plenerze, czemu nie, tylko trzeba będzie to jeszcze ustalić, bo ja we wrześniu będę miała zajęte weekendy bo chce wreszcie zrobić patent żeglarza, ale to się dogadamy
_______
mrau...
~Habuhiah    23.07.2009 @09:14:18
we Wrocku fajna sprawa a ja wczoraj wróciłam z rejsu i dzis jade po 10 na 3 dni na wieś i potem będę siedzieć w domu.
p.s. A zmawiamy się jakoś na ten przyjazd do mnie?
_______
mrau...
~Habuhiah    18.07.2009 @20:29:54
wracam we środę, teraz stoję od wczoraj w Gdyni - dorwałam się do neta byłam dziś na zwiady w Sopocie a jutro zamierzamy jak nam pogoda dopisze do Gdańska, bo zapowiadane są ostre burze i musimy się "wcisnąć" w takie godziny gdy będzie dobry, nie sztormowy wiatr.
A te fioletowe to prosiłam Alberta jeszcze przed wyjazdem ale nie przesłał mi jeszcze fotek, muszę go zmolestować po powrocie
A co w ogóle słychać u Ciebie, w CK? jakieś ploteczki itp? :P
_______
mrau...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt